wtorek, 22 marca 2016

CZEŚĆ :]

               





Nazywam się Przemysław Kidoń,ale mówcie na mnie KidiX 

          


             Witam na moim blogu-blogu prowadzonym przez ucznia ostatniej gimnazjum.Na wstępie  chciałbym prosić o wyrozumiałość , to moje początki. Mam wiele zainteresowań i trochę inne podejście do życia, ale o tym później. Na blogu będę poruszał wiele różnorodnych tematów.Z pewnością znajdziecie wpisy na temat spraw których się unika,nie mówi głośno, a szkoda.Interesuję się także sportem,a w szczególności bieganiem. Na pewno tematyka sportowa,zdrowego stylu życia będzie najczęściej poruszana. Jedną z moich pasji jest fotografia o której także znajdziecie co nieco . Poza tym z pewnością będzie  coś o gotowaniu,dietetyce,rapie, polityce - jestem dobry w tej  tematyce. Trzymajcie kciuki i zapraszam do codziennego zaglądania;] Zapraszam również na mojego INSTAGRAMA :) Śmiało piszcie komentarze,pod każdym postem.







 W konfrontacji strumienia ze skałą, 
strumień zawsze wygrywa – nie przez swoją 
siłę, ale przez wytrwałość.



– Budda








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz